Sjölejon och sånt

Det var en jättemysig båtutflykt vi var på tidigare. Var bara jag o min familj och en tjej som var med. Blev typ som en privat båttur.
Åkte runt i Redondo beach hamnen. Såg sjölejon som låg och latade sig på stenarna, pelikaner som satt och hängde, en såndär stångrocka eller vad nu den heter, ni vet det som dödade "krokodilmannen"? och lite andra fiskar.
Efter det köpte vi färsk krabba och räkor på piren och njöt av det.

Nu har vi precis kommit hem ifrån bbq med Brandons familj. Urgott!
Ska snart gå och lägga mig, vi ska ju upp tidigt imorgon och åka på vinprovning i Santa Barbara och stanna på hotell över natten. Myyys!

 
Vi på båten.


Massor av lata sjölejon.





Mitt framtida husdjur, åh vad de är söta!

 
Sedan fick vi gå ner i båten och då kunde man se under vattnet.
 

 
Färsk stillahavskrabba och räkor på piren.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0