Palos verdes

Idag har jag och Brandon visat min syster Jenny Palos verdes, eller som man kallar det här, PV ,som förkortning.
Vi tog bilen upp och sedan vandrade vi lite tills vi kom till "vårat träd", där vi oftast brukar hänga omkring när vi är på PV.
Sedan visade vi henne också lite av kustvägen där uppe, med hav och berg tillsammans. Underbar utsikt är det där. Och svindyra hus där svinrika människor bor i.

 
Palos verdes. Jennys bilder, min redigering.


Jag och Brandon på väg upp mot vårat "trädhäng".


Jenny!

 
Åhhhh............................................................Heeej!


Här i Los angeles är det viktigt att skydda håret och sin hårbotten.
Håret bleks och hårbottnen bränns. Hatt är praktiskt och snyggt!

 
Det är svårt att få till en "äkta" kyss då någon tar kort. Man blir så full i skratt.



 
Visst är Palos verdes vackert?

Ikväll ska jag och Jenny gå ner till Redondo piren igen och titta på solnedgången och sedan ta en drink på ett ställe då det är Happy hour, dvs halva priset. Jag tycker nämligen att Jenny bara måste testa deras Mojito här! Så så god!

Nu ska jag ta en dusch och måla naglarna. Det är populärt att gå och få de naglarna på salong här eftersom det är ganska så billigt. Men det är inte tillräckligt billigt för mig så jag kör på hemmagjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0