Manhattan beach

Idag skjutsade Brandons mig och familjen till Manhattan beach och sedan promenerade vi hem utmed Hermosa beach där vi även stannade för lunch.
Mysig och härlig dag det blev!
Ikväll ska vi gå och ta en "happy hour-drink" på Redondo piren.

Dagens bilder:


Morgonkaffe med familjen i vår lägenhet.


Jag och syrran!


Pappa läser den amerikanska sporten vid vårt köksbord.


Jag och Brandon utanför vår lägenhet.
Visst är mamma duktig med sin nya kamera?


Mamma och pappa på Manhattan beach pier.


Manhattan beach pier. Familjen.


Min söta pappa.


Moi!


Min söta mamma i sin nya hatt.


Turistkort på familjen.


Åhh! Världens bästa föräldrar!


Här hänger fåglarna!


Vi åt lunch i Hermosa beach.

Imorgon ska vi hyra bil och dra ut och shoppa!

Kommentarer
Postat av: Liv

Vilken underbar klänning du har anna!

2009-08-18 @ 09:29:24
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0