Malibu hills och dödsångest

Idag tog jag, Brandon, Jenny och vår lägenhetskamrat Dan en dagstur till Malibu. Vi åkte upp till bergen för att gå runt och avjunuta en skön promenad på spåren i "bergs-skoogen".
Det var underbart fint och vi alla var så glada. Sedan började det otäcka...
Brandon sa att han visste en väg han och hans vän tog för några år sedan, vad han inte visste var att den vägen ändrats.
Vi hamnade riktigt högt upp, branta och farliga backar och tillpå köpet veta att det finns mycket skallerormar gjorde inte saken bättre.
Jag som är höjdrädd var panikslagen. När jag är rädd pga höjdskräck skakar hela min kropp och så förlorar jag kontrollen över balansen i min kropp.
Så jag gick och stortjut då vi var tvugna att gå upp och ner för branta steniga och lösjord-backar. Hela jag skakade och pulsen var riktigt hög.
Min syster var lite tuffare än jag fastän hon också tyckte det kändes farligt.
Hela vägen tillbaka fick Brandon vara moraliskt stöd. Men sedan efteråt kändes allt nästan lite mysigt. Konstigt va?

Här är lite bilder:



Klicka på småbilderna för större storlek.
    



    



   

Som jag skrev tidigare, det var brant och otäckt, på bilden längst till höger ser ni ett berg, vi var näästan där uppe och klängde, fast mer i en skog.

Vi var rena innan vi åkte, här ser ni före och efterbilder!!!


Före...

 
Anna.                                                        Jenny.

Imorgon ska vi nog lata oss på Hermosa beach!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0