Hej!

Gissa vems som vaknade sent idag igen....? Moi!
Fast denna gången var det för att jag somnade sent. Alla sov utom jag. Satte på en film, Lords of dogtown, jag gillar den filmen. Och det är bra för mig att lära mig "L.A-surf-skate-slang" från den, hur nu det ska gå. Däremot säger Brandons vänner att jag verkligen har blivit mycket bättre och att de tycker det är så roligt då jag får in ett slang i en mening utan att tänka på det.
Brandon kom hem ifrån jobbet vid halv ett på natten-morgonen. Så han tittade lite på filmen med mig. Somnade runt 2 typ. Vi har en fläkt i rummet. Det finns både för-och nackdelar med det. Ibland börjar jag liksom frysa pga fläkten och då stänger jag av den och då svettas jag istället. Usch, jag hatar att sova oroligt!

Oj detta blev ett rörigt inlägg.

Det är molnigt ute, IGEN!!! Trist, jag som har sagt till min syster och mamma och pappa att " de kommer att dööööö av värmen här" och så hänger solen bakom moln. Typiskt va!?

Vi hade planerat att steka på stranden idag.........................får se hur det går. Åtminstone ska vi ta en promenad utmed havet till Manhattan beach (Först är det Redondo beach, sen Hermosa sen Manhattan sen typ el segundo sen nåt annat och sen venice beach och santa monica osen malibu), stränderna sitter ihop som en stor slinga utmed havet.
I Manhattan beach idag är det Farmers market, så vi kan ju alltid köpa lite färsk organisk frukt och grönsaker. De säljer typ jättestor påse med apelsiner och grape för typ 2 dollar. Niiice.

Vad vi gjorde igår skrev jag lite kort och gott i förra inlägget, såhär såg det ut :


Jag på piren.


Syrran på piren.


Solnedgången var tyvärr bakom moln, så vi fick nöja oss med en båt med lampa.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0