God morgon!

Mamma och pappa anlände till LAX airport säkert igår.
Däremot stod dom inomhus på gate 4 när vi som åkte i bilen åkte omrking utanför gate 4 (man får typ bara stanna bilen i 1 minut innan vakterna viftar och säger att vi måste åka vidare).
Så vi åkte sammanligt runt flygplatsens gate 1-4 , cirka 5 gånger innan jag skymtade mamma och pappa genom fönstret så fick Brandon släppa av mig och åka vidare för ännu ett varv.
Mamma och pappa såg så vilsna ut där inne, eftersom de landat tidigare än planerat hade de ju väntat ett bra tag och trodde säkert att vi glömt bort dom.

Hur som helst, nu är dom här. Ska möta dom om 2 timmar och sedan visa dom min lägenget. Sedan blir det nog strandpromenad längs Redondo och Hermosa beach.
De var så fruktansvärt trötta igår kväll. Vi gick till piren för att äta något snabbt, sedan fick de nästan skynda tillbaka till motellet för jag trodde de skulle falla ihop och somna på gatan! För dom var ju typ klockan 6 på morgonen, när den egentligen bara var 9 på kvällen här.

Jag och Jenny drog hem efteråt. Brandon mötte några vänner på puben Najas.
I lägenheten vart det folkhäng. Jenny somnade i mitt rum. Jag satt i soffan i vardagsrummet klädd i pyjamas när Dan med vänner dök upp. Men men, då kunde jag iaf vara social bekvämt klädd!
2 av Dans vänner är gifta, med varann alltså. Sara och Taylor. I lågstadiet var de "ihop", sedan flyttade Sara till Texas. Sedan tillbaka och så träffades de igen för några år sedan och nu är de gifta. Gullig liten story va?

Vid 2 på morgonen drog folket hem och jag väckte Jenny och sa att soffan nu var ledig. Sedan gick jag och Brandon och la oss också. Jag har nu precis vaknat, är trött. Men , som sagt, ska möta mamma o pappa om 2 timmar och nu ska jag nog ta en dusch, så att jag kan vakna lite,

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0