Fresh pizza

Idag har vi promenerat utmed Redondo beach och piren, mamma och pappa verkar digga stället!
Imorgon blir det brunch med Brandons familj.
För en stund sedan åt vi pizza på ett ställe som heter Fresh brothers. Vi beställde tre medium pizzor, det var däremot väldigt stora pizzor så nu har jag fyllt frysen med pizza minsann!

Nu sitter jag och Jenny o äter svenskt godis (Tack Karin med familj, min mage har aldrig vart lyckligare!)
Och så luktar jag gott av fin bodylotion ( Tack Ingela med familj tack Karin med familj!) Disken kan jag nu torka alldeles utmärkt med de fina kökshanddukarna jag fått (tack mormor!)
För disk kommer det att bli efter att jag testat alla roliga recept från den roliga boken jag fått (tack per o bibbi med familj!)
Plus tack för allt det andra och de fina korten av er alla, kändes som jullafton!

Nu ska jag återgå till godiset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0