Flytthjälpen


Brandons syrra Natalies nya lägenhet i Culver city var riktigt mysig. Däremot var deras område i Long beach trevligare.
De behövde ingen flytthjälp där dock, utan vi alla åkte till Long beach istället eftersom Natalie sa att " de hade lite kvar att städa i den gamla lägenheten". Den "lilla" städningen tog oss mellan 18.00 - 23.00 . Tur att Brandons mamma och styvpappa var där och hämtade pizza åt oss och så. Jag var den mest arbetande personen i lägenheten. Natalie hade inget organiserat alls och då kliar det i mina fingrar och jag vill bara ta tag i allt och få det iordning. Verkade som att hon uppskattade det rätt mycket, så vi fick 2 minifläktar av dom de inte behövde som tack, YES nu kan jag kanske sova om nätterna. Sedan fick jag hem lite kläder hon ej behövde, en bok, lite ljus, konjakglas och ett bord som matchar till soffbordet. Det lönar sig att jobba hårt!
Vi kom hem runt midnatt, småkikade på nån film, jag somnade ganska direkt.

 
Lägenheten i Culver city. Barnen ville så hemskt gärna hjälpa till med ALLT,
tyvärr var de mest i vägen, hur söta de än är.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0