Farmers market

Vi fick skjuts till Farmers market i Manhattan beach och så var planen sedan att promenera hem.
Det bästa med Farmers market är att man kan gå och provsmaka det mesta. Alltifrån frukt och grönsaker till bakverk.
Plus att det är extra roligt att laga mat med sådana färskvaror.
Jag bestämde mig för att laga fisktacos till min syrra, så vi köpte ingredienser till guacemole. Fisk och tortillas hade vi hemma.

 
Jag köper ingredienser till guacemolen: Färsk koriander, gullök, avocado och lime.
  
Jennys bilder, min redigering. Vi delar på min kamera sedan hon fick sand i sitt kameraobjektiv.
Det är så himla otur då sånt händer när någon är på en resa och allt.


Jenny trivdes på Farmers market minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0