Glad påsk där hemma (och så lite annat)


Inte mycket nytt har hänt sen sist jag skrev egentligen.
Just nu sitter jag och äter några chicken nuggets jag precis värmde upp i toastugnen, som jag till på köpet brände mig på. Gör jätteont!
Natalie kommer om typ 30 minuter för att hämta mig och sedan åker vi över till familjens hus, för Patty är ledig idag och så träffa tvillingarna och Jacquie.
Ikväll funderar jag och Brandon på att gå till bion för att se någon film. Vet dock inte vilken film, men om det är någon bra vore det ju trevligt, annars vet jag inte ännu vad vi ska hitta på.
Igår var jag med Brandons familj hela dagen, eller ja, på dagen var det ju att hjälpa till med barnen. De lekte i parken vid stranden och så avslutade vi den turen med att gå runt bland stånden i Redondos Farmers market. Jag köpte en majskolv och tortillas jag åt där och så och påse med 4 avocados för 10 spänn,rätt bra pris.
Nannyn fastade hela förmiddagen till 12, eftersom att hon är en starkt troende katolik, så mer mat till mig, dvs jag gluffase och åt.
Runt halv6tiden hade Patty kommit hem, så jag, Natalie , Jacquie och tvillingarna tog bilen till Target, för Jacquie ville köpa en kökskniv. Totalsumman för Patty slutade med cirka 1200 kr (Mat till mig och Brandon, leksaker till tvillingarna, kökssaker till Jacquie och byxor till Natalie), och efteråt undrade Patty när vi kom hem vad hon spenderat så mycket pengar på, vi andra satt där och höll tyst, tills Natalie sa att Patty iaf hade köpt en kjol och tröja. Det nöjde Patty sig med.
Måste vara skönt att ha gott om pengar.

Gällande giftemålspapper, fortfarande frågetecken. Vi ska ringa advokaten vi pratat med förut och fråga lite mer saker. Jag undrar om det någonsin kommer att bli rätt. Nu såhär efteråt önskar jag att vi betalat en avdokat från början för hjälp, så vi kunnat slippa alla problem, det känns som att det hade varit värt det.

Jaja. Jag sitter och kikar ut genom fönstret för att se om posten kommer snart. Jag vill ju ha lådan mamma postat till mig, har nämligen hört rykten om att ett påskägg i där. VILL HA NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0