Gott och blandat


Idag så måste jag städa upp efter oss i huset, då de kommer tillbaka på lördag. Plus att Brandons lillasyrra Jaqcuie kommer imorgon ifrån Frisco. Och storasyrran Natalie kommer förbi imorgon med.
Ska bli kul att träffa Jaqcuie igen! Senast jag såg henne var när jag och Brandon gifte oss, sedan åkte de direkt till flygplatsen. Det var en hetsig dag.
Jag, Natalie och Jaqcuie ska ta en tripp till HM i helgen. Antingen i Santa Monica eller Pasadena, jag tror inte att vi åker till den i Hollywood, för den är så himla liten. Det känns så konstigt det finns så få HM här. I Sverige finns dom ju överallt. Okej, det ÄR svenskt, men ändå...Svensk design är ju typ bäst.

Ikväll så kanske jag och Brandon ska grilla och ha gäster. Brandons gamla arbetskamrater ifrån Starbucks Wendy och Laura , plus Wendys femåriga son, kanske kommer över. Planen var väl först att gå ut och äta, men eftersom vi inte riktigt har den ekonomin i plånboken just nu och har kyckling vi kan grilla här hemma, känns Brbq här som ett bättre alternativ.
Vi får se. Kanske , kanske inte.
Wendy och Laura är typ 27 år gamla. Jag undrar , vart håller 20åringarna hus här?
Brandon  sa till mig att " och så kan ni bli vänner..." , men alltså, okej, javisst, alltid trevligt att träffa nytt folk. Men när jag pratar om att jag vill ha en vänskapskrets här, tänker jag mer på någon i MIN EGEN ålder och som typ helst inte har barn. Ehm är jag för kräsen? Lät kanske lite ond där. Men men.

Nu börjar väl ett städningspass då. Jag har inget emot att städa då jag får träning samtidigt, vilket leder till att jag SLIPPER känna att "jag borde ha gått ut och joggat eller nåt", istället kan jag luta mig tillbaka i det städade huset och tänka, "nu har jag allt tränat bra".
Och en höjdare till städning är bra och glad musik.
Tips: Gypsy Kings  ,  , man dansar sig liksom fram i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0