Upprörande tvätt


Vi har tagit med all tvätt från vår lägenhet till Patty och Joels hus, så att vi slipper betala för att tvätta, fastän det inte är speciellt dyrt. Men varenda liten dollar är viktig.
Så nu tvättas det för fullt i huset. Brandon åkte till jobbet för en timme sedan.
Jag ska gå ut i solen snart. Fast det är inte lika varmt idag som igår, tyvärr, vilket i och för sig är ganska bra för min del dock, då jag brände mig lite igår.

Jag vill april-luras idag, men det är ingen här nu ju! Haha. Typiskt.
Här kallar dom första april för "Foolday".


Sådanhär färggrann mix av kläder har jag på mig då allt är i tvätten.
(Klockan 9 imorse, precis druckit morgonkaffet ute på gården.)


Nu förstår ni kanske rubriken. Jag menar, titta bara:
" Dirty laundry keeps women busy".
Denna lapp hittade jag på en tshirt. Vad är det för diskriminerande skit?

Kommentarer
Postat av: Anna S

Men herregud! Tror de att vi lever på 1800-talet eller?! Helt galet ju! :D

2009-04-03 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0