Trevlig kväll igår

Planen var ju att grilla, men det började regna.
Så jag, Brandon och hans två vänner Wendy och Laura plus Lauras 2åriga dotter åkte till Trader Joes och köpte ugnslasagna, som vi sedan värmde upp i Brandons mammas hus.
Vi hade det trevlig. Jag fick dock inte så jättemycket tid att sitta ner och snacka med de andra då Lauras dotter blev helt tokig i mig, kom och tog mig i handen varje gång jag satte mig ner med de andra.
Hennes favoritlek var att placera mig inne i Isabella och Joaquins lilla lekhus i vardagsrummet och stänga dörren om mig Så jaaaa, där inne satt jag mestadels igårkväll. Och när mina ben började göra lite ont och jag ville gå ut och sträcka på dom , sprang hon och såg till att jag inte lämnade huset.
Men jag tyckte ändå att Wendy och Laura var trevliga, även om jag inte hann prata så jättemycket med dom. Haha.


Man blir som ett barn igen, när man hamnar i en barnlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0