Strandhäng


Jag cyklade ner till Redondo beach och låg där med min ipod i solen i 2 timmar. Sedan tyckte jag att det var tråkigt i solen, om jag haft någon med hade det vart roligare. Plus att någon hade kunnat vakta mina saker om jag hoppat till havs. Men men, det får bli imorgon, då Brandon har lovat att hänga med mig.
Sedan cyklade jag förbi Whole food påvägen hem för uppförsbacken, pust, köpte lite kall pastasallad som jag och Brandon sedan satt i skuggan utanför garaget där Brandon grejar med bilen och åt.

Förresten har 2 stycken (Dan och en granne) redan kommenterat mitt röd-fräkniga ansikte. Folk behöver inte kommentera sånt tycker jag, vad är speglar till för annars liksom?
Dock la Dan till efter han sagt det, att det blir brunare solbränna om några dagar.
Men ändåå. Jag har redan stått och stirrat mig själv i spegeln och på min röda feja så det räcker, behöver inga mänskliga speglar.
Jag använde perfekt med sollotion på kroppen iallafall, inget bränt där minsann!

Här kommer iaf lite bilder!


Kommer med cykeln ner för den långa backen , hamnar i båthamnen.


Det var mycket folk på Redondo Beach.
Många som hade flygande drakar. Det är vackert, tycker jag.


Cyklar hem.


Jag stötte på Brandon utanför garaget.


Ja jag vet! Mitt ansikte är rött. Men det blir snart rödbrunt  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0