Smygdricka lite rödvin i en park


Gårdagen var bra.
Vi åkte till Chinos Hill eller nåt, ungefär 1 timmes bilfärd från Redondo.
Brandons pappa bodde hos sin bror där under besöket i L.A. Annars bor han i Dallas, Texas.
Vi åkte till en restaurang som heter Buffalo wings, en såndär typiskt stor kejda med kycklingvingar, tusen olika sorter.
Det var gott. Med oss var även en av Brandons farbröder George (han påminde om Flinstone på något sätt, fråga mig inte hur bara), och hans kusin Dylan. De var trevliga, likaså Brandons pappa Sam.
Sedan åkte jag, Brandon och Sam runt och letade efter något fik eller pub, men i Chinos Hill är det verkligen öde och dött. Allt hittar man på ett område med mataffär, städarfirma, doktor och tandläkare bredvid Suschibar. Haha, vi alla kände att vi saknade vart vi bodde.
Tillslut bestämde vi oss för att köpa en flaska rött på en affär, ta med den till en park i området och smygdricka den där, ni vet väl alla den trista lagen i USA, man får ej dricka i allmänheten.
Vi kände oss som gymnasieungdomar som leta efter en bra plats att sitta.
Det gick bra och vinet var gott och jag , Brandon och hans pappa Sam satt och pratade ett bra tag.
Sedan åkte jag och Brandon hem.


Parken.


Brandons pappa Sam och Brandon.


Solnedgång på vägen hem.


Brandon gillar att köra VW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0