Santa Monica


Igår åkte jag och Brandons systrar till Santa Monica. Tyvärr hann vi ej vara där så länge då "gratisparkeringen" inte varade så länge. Därför ska jag och Jacquie ta bussen dit på fredag och sedan så kommer Natalie möta oss där efter sina klasser på UCLA.

JAG ÄLSKADE SANTA MONICA !
Det påminde om Göteborg, London och sådana ställen. Jacquie säger att det är så Frisco är. Gud vad jag ska dra dit snart känner jag bara. Ska bara spara någon tusenlapp, och sedan flyger jag dit!

Tog inte så många bilder igår, men ja..tre iaf!


Jacquie och Natalie på en mexikansk restaurang i Santa Monica.
Taco med grillade räkot, sååå gott.


Stackars, stackars apa. Tigga dollar från personer ÅT en gubbjävel.
Apan är iallafall söt, men borde slippa göra sådan skit.


Santa Monica.


ÅH, jag vill ha en heldag där, oh, visstja, det ska jag ju ha på fredag nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: syrran

Både gubben och apan borde slippa tycker jag. Skriver Santa Monica på min Att-göra-i-La-lista. kram och godnatt

2009-04-05 @ 22:58:36
Postat av: syrran igen

Förresten, gå in här http://www.billiethevision.com/

Bra Malmöband, man kan ladda ner deras låtar på deras hemsida, gratis och lagligt. Godnatt

2009-04-05 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0