Red Cars

När Brandon kom hem ifrån jobbet igår åkte vi ganska direkt till restaurangen.
Han tog mig till Torrance och till en restaurang som heter Red cars. Jättemysigt ställe. Brandon äter lunch där ibland från jobbet, så han kände till stället lite. Om dagarna är det tomt där, men igår kväll var det fullproppat!
Vi beställde in jättegod pasta och deras egna öl som dom brygger inne i restaurangen (igår kväll var jag en turist som glömt passet och det förstod ju servitören måste vart jättetrist så han lät mig beställa utan ID).
Det är liveband där varje fredag också. Och Brandon hade tajmat in detta riktigt bra då bandet igår spelade 60-70tals låtar , jättebra var dom. Kul att se älde män (gubbar) stå framför scenen som om de var tillbaka i tiden igen.
Sedan i spelar-pausen kom trummisen till vårt bord i några minuter och snackade lite musik ( trummisen jobbar på postkontoret där Brandon alltid går i jobbärenden).
Brödet man fick in innan maten var så himla himla gott, så nästa gång jag och Brandon går dit, ska vi pricka in 60-70tals bandet en fredag och bara beställa in bröd och rött vin. Blir nice!

Jag rekomenderar denna restaurang!
http://www.redcarbrewery.com/

Hum. Ja nu sitter jag här i köket , vaknade för en stund sen. Brandon sitter bredvid, vaknade för 2 timmar sen, och borrar någonting. Han ska jobba med sin bil+en annan bil HELA dagen, han räknar med att bli klar ikväll. Suck. Däremot säger han att sen kommer han inte att behöva jobba med bilen för ett bra tag. Vi får väl se....
Han pratar redan om hur han ser fram emot att köpa en bil till mig, en billig billig som han kan jobba på en lång tid och få till bra.
Se bild nedan så ser ni vad vi har pratat om för bil. Jag funderar mer och undrar när han ska lära mig köra först...

Äh, tusan vad solen skiner där ute, bäst att dra ut och hänga, eller vad tycker ni?



Jag proppmätt efter restaurangbesök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0