Packat och klart i L.A.

Haha tack Bibbi för alla 5 (nästan) likadana kommentarer. Men ni andra då? Nu har ni allt press på er!

Tittat lite snabbt på svtplay.se Packat och klart för att se vad det var från L.A de  hade, lite kul när man själv vart-är där.
De där motorvägarna till Downtown , Hollywood, åker vi mycket på, då framförallt när vi ska hälsa på Brandons mormor och morfar.

Länk till det:

http://svtplay.se/v/1518011/packat_och_klart/del_6_av_8?cb,a1364145,1,f,102791/pb,a1364142,1,f,102791/pl,v,,1518011/sb,p102791,1,f,-1


Måste dock säga att Hollywoods kändaste platser, där oscarsgalan är, walk of fame och allt det där är ganska trist egentligen. Okej, jag åkte dit och det första jag gjorde var att gå till just de slags ställen. Och så slösade jag 70 dollar på att gå till Universal studios, vilket absolut inte var värt pengarna.

Inget illa sagt om Hollywood dock. Jag vill fortfarande dra dit och hänga mer än vad jag gör. Men då framför allt gå omkring i fina områden, titta på fina hus, hänga i alla parker som finns, ta mig till Brentwood där UCLA finns och se hur
den omtalade skolan ser ut. Har bara åkt förbi, men det såg verkligen fint ut.
Förresten, jag har noterat i skvallertidningar att det är i parkerna kändisarna hänger nu förtiden, då speciellt de nyblivna kändismammorna. Senaste månaden har Jessica Alba hängt i Coldwater park tillexempel, för er som ville veta, typ.

Annars föredrar jag faktiskt där vi bor nu. Redondo beach är en skön, lugn liten strandstad i L.A.  med bara en timmes bussresa ifrån Hollywood, eller 30 minuters bilresa, beroende på trafiken då såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0