Middagsbjudning


I går kväll åt vi en god middag hos Patty och Joel. Orsaken? Jo, Brandons syrra Natalies man Luis, hans mamma kom till L.A. för att hälsa på sina söner ( Luis bror bor i L.A, också).
Men jag kunde inte prata med henne då hon bara kunde prata spanska och jag bara kan prata engelska ( ingen förstår svenska här ändå...).
Men maten var jättegod. Lasagna, lax, bröd, sallad och rött vin. Mumsigt!
Det är rätt kul ändå, att träffa folk från andra länder, lära och se och deras kulturer osv. Luis är ifrån Venezuela, så därav hans mamma , förstås, haha.
Kände mig dock lite utanför och förvirrad, då alla snackade hysterisk spanska jättefort i rummet.


Lite snack innan maten , rött vin, ost, kex och äppelklyftor.
På bild Patty och en springandes Isabella.




Natalie med en busig Isabella.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas det gick bra hos doktorn! Tycker också att det ser ut som en bebisaligator.. Vet du, det finns spanskakurser på medborgarskolan och sånt, kolla upp det! Googla spanskakurs. Där behöver man inte ha läst ngn spanska innan. Kostar pengar men du kan ju fjäska för mamma och pappa..:) Det kan nog finnas grundkurser i spanska på komvux också. Ett jävla skoltjat från mig men jag har ju bara sånt på hjärnan just nu så du får ursäkta... när jag kommer till dig har jag jobbat så då kommer jag nog prata om laxeringsmedel och löständer istället. Det blir väl trevligt? Kramar

2009-04-24 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0