jag HJÄRTA sollotion spf 30.

Idag har jag hängt en stund på stranden och sprungit in i Stilla havets vågor.
Vattnet är jätteskönt nu. Inte väldigt varmt, men svalkande skönt efter att ha legat på stranden och svettast, då var vattnet perfekt.
Jag använde väldigt mycket sollotion idag med, så jag kan inte se någon större förändring sedan sist jag var på stranden, men det är ju bara för att man (eller iaf jag) alltid blir så röd och då ser man "resultat" fort, precis som man vill. Men jag måste sluta med det nu. Jag kommer att ha massor av soliga dagar här i L.A, så jag har råd att ta det lugnt. Annat vore det ju om man var en vecka i Grekland och sista dagarna hysteri-sola för att man inte vill komma hem blek...


Jag svettas ihjäl! Behöver typ köpa hundra fläktar snart...
36 GRADER VARMT IDAG. Jag dööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0