Jag har ångrat mig gällande påskgodiset!


Okej, glöm det där jag skrev tidigare om att spara godiset. Jag har nu under en timmas tid ätit mer än hälften och min mage gör ont.
Och magen lär ju inte göra mindre ont nu när vi ska åka över till Patty och Joel med familj och käka pizza.

Jag känner en såndär jättestor lust att göra påskmat  (precis så kände jag i julas, julmat!) , men sen så känns det som att det nog mest är jag som skulle uppskatta det, plus att det inte skulle smaka samma som hemma, då allt är annorlunda här. Vet ni, okej jag har sagt detta förut, men gud vad man känner sig mer svensk när man bor i eller bara vistas i ett annat land. Jag får liksom en såndär varm känsla inom mig när något bra sägs om Sverige eller när jag ska berätta om Sverige för någon. Då känner jag mig stolt över vårt land.

oh, usch , pizza var det ja...


Först mysigt och gott...


Nu magont och illamående.
Pizza here i come!

Däremot tack mamma och pappa, paketet på posten gjorde min dag, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0