I'm throwing rocks tonight

Eller ja, det var i går kväll vi spelade bowling.
Dan betalade för mig och Brandon, snällt va? Bra att va pank ibland, då får man sympati ifrån folk.
Förutom oss tre var även deras vän Chris P med , ( alla heter Chris här ).
Jag vann två spel av tre, fastän jag spelade dåligt, bara några strikes lyckades jag få. Men det räckte för att vinna, föreställ er då hur dåliga karlarna var haha. Jag kunde riktigt se det i deras ögon hur besvikna de var och speciellt då jag var storvinnaren. Innan vi åkte och bowlade sa Dan att han var grym och skulle göra många strike. Jag sa att jag är urkass och blir glad om jag ens träffar käglorna.
Så kan det gå!
Vi kommer definitivt gå ut och bowla mera, i bilen påväg hem igår, pratade vi redan om att starta ett bowlingteam. Haha, aja, får se med det....



Bild tagen ifrån Google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0