Hermosa Beach

Idag har jag:

-
Cyklat ner til Hermosa beach med Jacquie.
- Köpt en macka med bacon och avocado som jag åt på stranden + delade en öl med Jaquie.
-  Badat i Stilla havet, även om det var lite kallt. Saltvatten = Solbränna.
- Legat på stranden och solat.
- Druckit en greentea-latte ifrån Starbucks. Det var gott.
- Cyklat hem i 27 gradig värme.

Nu sitter jag här i lägenheten och mina armar är lite sådär rödbrända, men annars klarade jag mig fint undan.
Jag är hungrig och vill ha mat, nu!

Lite bilder ifrån stranden:


Hermosa beach.


Hermosa beach är så litet, så man kan se Manhattan beach pier ifrån mitten.


Jaqcuie, dags att ta ett dopp i det blå.


En så så så härlig dag !


Jag påväg ner mot havet.


Det tog oss ett litet tag innan vi tog steget att doppa oss, därför att
med vågorna kom även stenar flygandes mot våra fötter, aj aj.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Åh, gud vad härligt! :D. Tänk att kunna bada och till och med bli lite solbränd, lycka! :D

2009-04-07 @ 13:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0