Förändring

Nu när påsken är slut kände jag att min gula hårbotten också fick vara slut.
Så nu är jag till hundra procent brunett igen. Det är det jag är van i att ha, så det känns bra !
Jag har även "lyxat" till min dag litegrann. Det finns en liten salong 5minuter-cykelfärd från här, som gör lite allt möjligt. Manikyr, pedikyr osv. Okej jag gjorde inget av det idag, däremot fixade dom mina ögonbryn för 7 dollar. Något som jag aldrig har gjort förut. Jag är jättenöjd över resultatet, nu framhävs mina ögon mer.
Måste dock erkänna att jag var lite nervös när de la varm wax på brynen och "pappret" närmade sig och när rycket skulle göras, det gjorde ont i en halv sekund så det var ju inte så farligt ändå.
Jag hade flipflops på mig och mina tånaglar (och fingernaglar) är verkligen inte vackra. Detta såg ju såklart hon som jobbade på salongen, herregud vilken fasa jag såg i hennes ögon och hon tittade på dom och frågade mig om jag inte ville passa på att köra en manikyr-pedikyr när jag ändå var igång. Nästa gång, sa jag och kände att detta var jättepinsamt. Vill dock gå tillbaka dit och fixa till mina naglar, det är alltid kul att känna sig fin. Och det är ju inte speciellt dyrt för manikyr och pedikyr tillsammans för typ 140 spänn.

Före



Efter

BrunettAnna!


Kan man säga att man har nya ögonbryn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0