En liten sammanfattning av dagen , bara


Inte mycket nytt, egentligen.
Solen steker på och jag har börjat flagna i ansiktet. Great.
Ska bli lite mildare i slutet av veckan, skönt tycker jag att det ska bli. Har verkligen inte vant mig vid 36 grader dagtid och klibbigt varmt kvällstid.
Har hjälpt nannyn med barnen idag. Som vanligt på tisdagar är det målarklassen för dom som gäller. Jag tycker nog att det är minst lika kul som barnen. Jag älskar att kavla ut playdooh och trycka ut figurer med pepparkaksformar. Tyvärr tycker Joaquin det är minst lika kul att förstöra dom.
Nu sitter jag i lägenheten, tog en promenad hem nämligen. Fast jag och Brandon åker nog över dit ikväll. Tror att vi båda har gratismat i tankarna. Plus att vi faktiskt inte har hälsat på där på en vecka nu och man har ju lite press och krav då vi bor närmast.

Förresten så har jag fyndat idag. Schampoo och balsam för 8 kronor styck. Det var något känt märke också, oah, nu minns jag inte namnet dock, men men. Vad jag vill ha sagt med det är att namnet eller rättare sagt doften på det är "jordgubbar med grädde", låter inte det gott? Okej, jag ska ju inte äta det såklart, men åh, jag älskar mysiga och smarriga namn på saker!

Nu hör jag Brandon komma innanför dörren.
Ciao.


Jag i vårt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0