Det blir ingen bilklubb för mig ikväll !

Brandon åkte precis iväg till hans bilklubb. En bunt karlar som snackar bilar någonstans, det kallar han sin bilklubb.
Han undrade om jag inte ville komma med, men efter hans trista förklaring kändes det ej så lockande haha, plus att jag tycker det är viktigt att han gör det han vill på eget håll också och detsamma för mig, ja ,alltså, när jag väl fixar ihop en liten bunt vänner haha.

Det är så himla skönt i lägenheten. Dan och Brandons vänner är inte här och hänger, vilket inte har hänt på väldigt länge, så jag ska njuuta av lägenheten ikväll. Jajjamän!
Okej, nu tycker ni kanske att det är det enda jag gör, men jag ska städa upp lite också. Det är nämligen så att vi har lånat dammsugaren från Dans mamma för en lång tid nu och hon vill ha den tillbaka, så ikväll är sista chansen att dammsuga typ. Gu va skoj jag låter va? Nej men jag tycker faktiskt att det kan vara ganska skönt att gå runt i lägenheten och plocka upp lite, pyssla omkring. Plus att mamma skickade mig två stora tyger hemifrån som jag ville ha, en som jag fått av min syrra hon köpt i Indien och en mamma köpte till mig i Tanzania. Ska fixa till soffan lite, tänkte jag.
Jag hade tyget ifrån Indien på vår soffa i London och det var jättefint! Eller alltså, det var liksom fint iaf.


Det indiska tyget på soffan i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0