Botox-Anna?

Jag vaknade imorse och i spegeln ser jag ett rött ansikte med svullna ögonlock, jag brände mig nämligen på ögonlocken också.
Brandon har sagt att jag kommer att sticka ut i L.A nu. Herregud, känner jag. Jag hoppas verkligen inte att folk kommer tro att jag har gjort plastikopeation och grejer, det är ungefär som det ser ut just nu. Och ovanligt är det ju inte heller att folk gör det här. Oh!! Och Brandons mamma och storasyster tycker om att "reta" mig för min rosa hudton, vad ska de nu säga? De kommer att göra narr av mig. ABHDJABFSKJGHSKJGHGKSHGKSRDGHDKHJH.
Jag vill inte vara med längre!!!!!!


Det ser förmodligen värre ut i verkligheten. Men äsch, den bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: syrran

Men du har en fin t-shirt!

2009-04-19 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0