17.41

Jag har precis suttit och kollat på fredagens avsnitt av Så ska det låta på svtplay.se
Hihi, det är så mysigt med svenska hemtrevliga program här i staterna! Vet att jag sagt det förut, men det är värt att sägas igen.

Nu sitter jag och lyssnar på Elvis.
Natalie anlände för en stund sedan. Hon gjorde oss jordgubbsmoothie och nu ska vi åka till Target. Hon ville köpa lite småsaker. Jag hoppas att jag hittar en småsak också, det ger ju ett sånt lyckorus av att shoppa, eller hur? Eller så är jag bara dum i huvudet som tror det.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Bibbi i Skara

Hej!

Ser härligt ut i solen hos er, fast jag förstår att det ibland är för varmt.

Nu har vi vår i Skara med omnejd, så en del går faktiskt i bara t-shirt. Shorts har jag inte sett än, men det kommer nog snart.

Men gissa vad?

Gissa vilka som kommer till Töreboda festivalen? (gå in på deras hemsida, så kan du läsa mera)

Jo, Beach Boys (hur många som nu är kvar sen förr).

Så nu kan vi se Surfin´USA på torget i Töreboda i juli. Det ni! Hälsa Brandon!

Ha det bra! Kramar från Bibbi och Per i Skara

(de andra hälsar säkert också från lite olika platser)

2009-04-04 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0