Vardag


Idag är det 32 grader varmt. Jag frågade Brandon och Dan om det. De sa att det är som en varm höstdag.
Jag är nu livrädd för Los angeles sommar!!!!!


Igår gick vi tre och spelade minigolf. Det var roligt. Fast lite föör mycket. Eftersom minigolfen var mitt i ett "familjeland" fullt av spelmaskiner, gokart osv , för mycket krimskrams. Nästa gång vi spelar minigolf ska vi åka till ett annat ställe som är bättre.

Har egentligen inte så mycket att skriva. Har nte hänt så mycket mer sen sist.
Egentligen vill jag att Brandon ska visa mig något idag i L.A. som jag ej sett än. Men han vill vänta tills det blir lite svalare ute. Så nu sitter Brandon och Dan och spelar tvspel. Jag tjyvar internet ifrån grannarna.

Ganska tråkigt inlägg men även folket i L.A. har en "vanlig vardag" här med , såklart.

Förresten, dollarn stiger och mina pengar på banken förlorar värde här. Jättetråkigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0