Vägfel

Liv, jag har snackat med vägverket nu. Vägen mår bra och jag lovar att jag ska KORSA vägen nästa gång istället för krossa!

Nu har jag precis ätit frukost och är redo för att gå till brandons mammas hus och leka med småttingarna.  Har aldrig promenerat dit förut, det är allt en liten bit att gå, så jag funderar på att ta en av deras cyklar hem sen, eller om jag blir lat så får brandon hämta mig efter jobbet.
Ikväll ska iallafall Patty och Joel gå på Madonnakonsert. Både jag och Brandon vart chockade igår när dom sa det, liksom Var kom det ifrån, aldrig snackat om Madonna förut. Fast tydligen var hans mamma ett big fan för cirka 20 år sedan.
Det var iaf roligt.

Och filmen vi tittade på igår hette Idiocracy, Luke Wilson spelar huvudroll. Det var en sådan fånig film en sen onsdagskväll att den vart rolig. Speciellt då de driver med massa ställen jag har varit på här i L.A. nu. Tillexempel Cosco.
Det var min favoritscen. De går in till Cosco, vilket är som ett ullared fast bättre typ och kanske inte riktigt som ullared, hursomhelst, de går in där , detta är i framtiden, står en man där och ser jätteuttråkad ut och säger till alla kunder "Welcome to Cosco. I love you". Till alla. Det var roligt. Varade dock bara i 2 sekunder.

Det verkar typ vara myggsäsong här nu. Fast myggbetten är annorlunda här. Jättejättesmå vita prickar är myggbetten och de typer stickker ut lite, men de kliar fortfarande.
Har över mina armar och ben nu. De bits förmidligen när man sover. Har dock börjat stänga nätfönstrena eftersom kvällarna är kyliga.

nej nu ska jag göra mig iordning och gå iväg.

ha det så¨bra!

Kommentarer
Postat av: Liv

Vilken tur! Man ska vara rädd om vägarna...!

2008-11-07 @ 10:34:21
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0