Min morgon

Jag började med min morgonstretching - Wii Sport. Och för att då verkligen sätta igång hela kroppen blir det ett "Fyra-del-program" , Bowling, Tennis, Baseball och Golf.  Önskar dock att Dan gjort min Wii-Anna mer lik Anna. Eller vad tycker ni?



Mår bra efter "morgon-gympan". Går ut och detta är vädret. Ganska okej, lite småkyliga vindar. Ni tycker väl att jag är galen som kallar detta "ganska okej men lite småkyligt".



Jag krossade gatan utanför vår lägenhet och gick till mataffären VONS, ungefär motsvarigheten till vårt ICA.
Nu är kylen full. Magen glad.



Eftersom "mitt" lilla fik ligger bredvid VONS passade jag på att unna mig en kaffe mocha att ta med hem.

                              .


På VONS köpte jag bagels och creme cheese, som jag toastade här hemma och gjorde i ordning som  frukost. Mums!




Just nu tjyvar jag internet ifrån grannarna. Har haft bra uppkoppling hela dagen hittills. Hoppas på att det håller länge!
Och gällande Obama och allt. Igår, ni kanske trodde att jag var mitt bland något firande eller så, nejnej. Brandon sa att folk förmodligen gått ut och firat, i DownTown eller nåt. Men i Redondo beach var allt som vanligt.
Och för att vara ärlig är Redondo ett rikt vitt område och många här hade McCain-skyltar utanför sina hus. Jag var väl i fel område.

Och nu har jag äntligen kommit på hur jag kan använda min mobil internationelt.
Och för att ni ska kunna ringa mig, slå in 001 innan mitt mobilnummer.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Liv

"Jag krossade gatan utanför vår lägenhet" Jag älskar svenskar som vistas länge i amerika, ni skriver så roligt! Men jag tycker synd om gatan, som blev krossad ;-)

2008-11-06 @ 13:15:10
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0