De lever ännu

Gamlingarna alltså.
Herregud va sött det var att kolla på dom.
Joel's föräldrar är 84 och 81 år gamla. De har träffat de andra gamlingarna varje måndag och fredag och spelat volleyboll i 45 år nu vid Manhattan Beach.
Och de hade så roligt. Visst var de långsamma. Men de skrattade bara åt det. Visst ramlade de då och då, men då låg de i sanden ett tag och sedan kom de på fötter igen och började spela. De hurrade om motståndarelaget gjorde bra ifrån sig. Vissa tog spelet allvarligt och var nogrann med poängräkningen.
De var mellan 70 och 85 år gamla.
Jag tog en strandpromenad och sedan hoppade jag in i volleybollspelet också. Tror nog att "gamlingarna" var bättre än mig ändå, för jag var jättedålig , men hade jätteskoj!

Sådan ska jag också bli i framtiden.


Spelet kan börja



California.


Men självklart behövdes lite vila också.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad härligt det ser ut! Skönt att du har hittat ett gäng att hänga med:) Igår var det snö i Göteborg. Saknar dig. kram

2008-11-25 @ 09:28:21
Postat av: syster

Haha, fast lite cynisk rubrik.

2008-11-25 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0