Black friday

I fredags startade julhandeln i Usa, den dagen så kallad Black friday.
Men den dagen gick inte riktigt som planerat för en New York bo.
Han öppnade dörren till sin affär 5 på morgonen som vanligt. Det var så himla mycket folk som ville komma in, så han blev nedtrampad till döds när alla sprang in.
En riktig dyster dag för honom, men säkert en rolig dag för shopping-glada människor.

Jag satt och kollade på Youtube oh lyssnade på svensk julmusik imorse..men kan fortfarande inte få in juletid i mitt huvud.
Det kommer nog bli en konstig jul i år.

Saknar er där hemma jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Det var synd om honom tycker jag. I Salas nya (och enda) galleria går det lugnare till. GRATTIS i morgon. Jag ska försöka få ivög en present av ngt slag. Kram Karin

2008-11-30 @ 22:55:28
Postat av: Per & Bibbi

Hej Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en bra dag!Det kommer en present framöver!

Vihar just kört ett flyttlass grejer å Daniel till Göteborg dit han flyttar om några dagar.Han ska jobba och/eller plugga.

Per

PS

Bibbi är på julmiddag med sina kollegor just nu. Hon hälsar!

2008-12-01 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0