80plusare i form.

om 10 minuter kommer Joel's föräldrar och hämtar upp mig eftersom jag ska hänga med dom till deras volleyboll.
Jag är ju livrädd för detta. De är 80plus och ska spela volleyboll med andra "gamlingar". Woo. Hoppas olyckorna håller sig undan, har ju ej mammas kunskaper om något skulle hända.
De kommer väl säkert vilja att jag spelar med dom också. Gu, de är ju förmodligen jätteduktiga då de har spelat hela livet. Jag ska iaf ta med min kamera och dokumentera detta. Jag är förskräckt och förväntansfull.
Måste kila ut, så jag ser när de kommer. Hon beskrev deras bil i 5 minuter för mig i telefonen. Jag såg den dock när vi hälsade på dom, men det sa jag ej till henne.

Nåväl, fortsättningen följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0