Vad jag fick här på min födelsedag


Tack mamma och pappa för ert pengabidrag som födelsedagspresent, behövs verkligen!
Och tack mormor för ditt lilla brev! Ängeln hade tyvärr gått sönder, men den lilla pepparkakan var hel, förvånansvärt!

Jag blev även bortskämd här i USA också, av Brandons familj.


Ett par jättefina lila örhängen av Patty och Joel plus 100 dollar. (JAG VET! skämdes ihjäl av allt det, de ger mig redan alldeles för mycket och nej accepteras ej.)                                            (min lilla digitalkamera börjar ge sig. usch va trist.)


Av Brandons storasyster Natalie fick jag en görsöt laptopväska!


2 böcker och 15 dollars presentkort på Starbucks av Joels syster Susie.
Alldeles för mycket från Joels syster!



En avfallen bilplåtskylt fick jag av Susies son Sam, dvs Brandons kusin, som
var med Brandon i Europa.


Av Brandon fick jag inget, för han var pank. Tur för Brandon att presenter inte
är allt och att jag gillar att ge bort mer än att få!


Jag köpte mig en present till mig själv från lite av pengarna från mamma och pappa.
En av mina favvoparfymer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0