Så var'e klippt


Jag gick till hårsalongen tvärs över gatan häromdagen. Mitt hår var en enda stor ruffsboll efter perm-håret sen i våras.
Priset var BRA. 15 dollar för tvättning och klippning. Dessvärre var frisören mindre fräsch. 50plus dam som lämnade Italien för måånga många år sedan då Maffia blev inblandad i hennes familj. Redan där, fööör mycket info.
Hennes hår, fult. Hennes smink, fult. Och hon luktade som ett askfat. yuack, man vill ju ha en fräsch frisörska.
FAST hon klippte mitt hår och jag blev nöjd, även ifall jag önskat att det inte skulle bliviti så mycket kortare. Jag har dock inget mer ruffs i håret.
Btw, jag sa ju att det var 15 dollar för tvättning och klippning, japp. Så jag fick gå hem med jätteblött hår då jag inte kände för att betala 15 extra dollar för hårföning.



Fortfarande lite lockigt, men inget ruffs. Vill ha långt hår, men får tydligen vänta lite
längre på den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0