Jag har fått post!

Vad glad jag vart då hela 3 brev från Sverige låg i brevluckan denna dag.

Tack

Mormor
för ditt julbrev med kort och och halmhjärta. Blev jätteglad! Fint kort på mamma och Jenny! Och din julhälsning på kortet! Tack!

Per och Bibbi med familj för allt. Svenska julkort, pepparkaksgumma-figur, engelska julbrev som jag ska låta Brandon läsa när han kommer hem från jobbet, födelsedagskortet med innehåll som var alldeles föör myycket, halmbockarna och smörkniven som doftar svensk hemslöjd, och julskivan som jag absolut ska spela för barnen och lära dom "dansa-runt-julgranen-danserna!

Jenny för ditt lilla hemliga brev jag måste vänta till julafton på att öppna. Jättenyfiken! Men ska förvara det på en säker plats!

TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR ATT NI TÄNKER PÅ MIG HÄR BORTA.
BLEV JÄTTERÖRD AV ALL POST JAG FÅTT OCH FÖR ERA TANKAR.
ERA BREV GJORDE HELA MIN DAG !!

Nu ska jag baka julgodis och lyssna på julskivan från familjen Gustafsson i Skara och på Carola-julskivan mamma bränt till mig. Lite festligt att när man är så hemskt långt borta ifrån er där hemma i Sverige och den svenska juletiden,så funkar till och med Carola. Haha!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Syster

Och jag fick julkortet från dig och Brandon idag! Tack så mycket! Kommer sakna dig på julafton ska du veta. Det var så härligt förra året när det bara var att åka och hämta upp dig på flygplatsen:). Kramar

2008-12-16 @ 00:47:02
Postat av: Syster

Och jag fick julkortet från dig och Brandon idag! Tack så mycket! Kommer sakna dig på julafton ska du veta. Det var så härligt förra året när det bara var att åka och hämta upp dig på flygplatsen:). Kramar

2008-12-16 @ 00:47:42
Postat av: Per & Bibbi

Jättekul att läsa att postgången har fungerat.

Hoppas att det blir mer glädje än hemlängtan med det vi skickade.

Vi tackar också för fint julkort och hälsningar från er båda.

Ha det bra! Julkramar från Bibbi, Per och co

2008-12-16 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0