allmänt pladder


Tack Karin med familj för födelsekort-julkortet med pengrabidrag. Blev jätteglad för post, kost och pengar behövs alltid!
Fick brevet för 2 dagar sedan.

Och idag fick jag ett saffran-brev ifrån Mamma, tack! Nu måste jag bara hitta "normal" jäst så att det kan bli några lussekatter EFTER Lucia.

Idag köpte jag absolut sista julklappen för detta året. Levis-jeans till Brandon ifrån Target för 25 dollar, cirka 188 kr.
Görbra pris på jeans där.
Och så har jag kokat knäck hela dagen. Dvs, inget mer julgodis att göra. Gjorde extra mycket av allt så att jag kan lägga lite i fin påse och ge bort som små julklappar till folk jag glömt bort här.

Ikväll kommer förmodligen jag och Brandon åka till Long beach till Natalie och Luis, då vi behöver hjälp med i-fyllning av pappersarbete. Hoppas bara att bilen håller. Brandon säger att vattenpumpen eller vad det nu är hettar över och det måste byas innan motorn exploderar. Jag hoppas verkligen att det låter mer dramatiskt än vad det är!


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Hi there! Mrs Mendez. Står inte en rad om det här och mormor är inte inne på facebook. Lycka till och ha det bra över nyår. Julgodiset räcker nog över den helgen också. Det är 5 grader inomhus här - vi kom just från Funäsdalen och hade stängt värmen innan vi åkte. Skriv i bloggen - kul att läsa.

2008-12-27 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0