Wanted part 2

På lördag visas denna lägenhet i Hermosa beach. Jag och Brandon ska verkligen försöka att få den, om vi gillar såklart.
Det är verkligen läget som lockar. Ett halvt litet kvarter ner till havet och stranden, underbart! Jag älskar Hermosa beach.
Hoppas att alla är hemma o sjuka på lördag så att det bara är jag och Brandon som dyker upp och ägaren låter oss hyra stället!

Vad tror ni?


Det vita huset, fint va?


Terrassen man har tillgång till...


Och utsikten från terrassen.


Studio innebär ett rum med kök och badrum. Här ser ni
rummet och köket. Litet men mysigt, visst?

 
Dusch och badrum+toa.

Denna studio lär vara populär och många vill ha, men jag och Brandon ska försöka att få den iaf.
Håll tummarna för oss på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0