Vi har ett hem!

Ska skriva på kontraktet imorgon för den lilla studion i det lilla ljusblå huset med vitt staket!
Tjoho! Det blir nog en sväng till IKEA i helgen med, eftersom det är litet blir vårt knep vägghyllor!
Jag läär ju köpa marabouchoklad när jag ändå är där, för att fira liksom.
Brandon och jag är ivriga och glada, nu behöver vi ej vara hemlösa  den 14 okt.


En glad Anna!

Börjar jobba om 2 timmar. Dags att äta något och göra något värt utav dagen.
Fast det är svårt att hitta på något att göra såhär innan jobbet. Fördel med att jobba kväll är att man får sovmorgon. Nackdel är att ens dag inte blir så lång.
Uppdaterar säkert bloggen från jobbet, förhoppningsvis händer något intressant.
Igår tillexempel satt jag och gissade dialekter på gäster, sedan kollade jag upp på datorn om jag haft rätt ifrån vilken stat de kommer från.
Oklahoma är lätt!

 


Kommentarer
Postat av: Bibbi i Skara

Hej och grattis till lägenheten!

Har följt era vedermödor när det gäller detta. Härligt att höra era planer på hur ni ska göra i lägenheten och att det är lugnt och nära havet.

Ser fram emot att få se bilder på hur ert hem blir. Lycka till!

Kramar från Bibbi och Co i Skara

2009-09-30 @ 22:28:14
Postat av: liv

grattis till lägenheten! skönt att få något eget!! kram liv

2009-10-01 @ 15:51:22
URL: http://livleverlivet.blogg.se/
Postat av: svar till Bibbi och Liv

TACK!

2009-10-01 @ 22:27:14
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0