Vet ni vad...

...managern är faktiskt väldigt snäll.
Han tycker att jag äter lite och sa att han hade lite mat över, iofs vart jag inte hungrig, men snäll tanke ändå!
Och så ser han alltid till att Brandon kan hämta mig vid 11 på kvällen så att jag slipper gå hem själv.

Så han är både snäll och lite jobbig. Men man får ha överseende av jobbigheten, eftersom han bor på motellet och har jobbat varje dag sedan slutet av april, dvs, han verkar ha ett väldigt tråkigt liv just nu. Stackarn.
Och jag tror faktiskt att en manager på ett jobb uppskattar ärlighet av sina arbetare, det var ju inte direkt så att vi bråkade om något, bara rent arbetsmässigt prat.
Ägaren för hotellet ser jag bara väldigt sällan, men han verkar vara en glad typ.

Jag väntar fortfarande på personen som har reserverat ett rum.

Och vet ni vad? Idag har jag och Brandon vart tillsammans i 2 år. Jag köpte ett paket micro-popcorn som jag tänkte att vi kunde fira med ikväll. Haha yay!
Och vår italienska vän Alessandro skulle laga kyckling idag, så han lovade att det skulle vara en tallrik redo för mig när jag kommer hem ifrån jobbet. Kyckling och popcorn is the shit alltså!

Bara 34 minuter kvar tills poolen stängs, skynda om ni är i närheten!
Och om ni faktiskt har vägarna förbi och skulle vilja boka ett rum, får ni lite rabatt!
www.rpinn.com
check it out!
 

 


Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Oj är det redan två år. Tiden går. Intressant att följa livet på ditt hotell. Har du liksom fått jobbet nu eller kallas det fortfarande träning? Kram Karin

2009-09-23 @ 22:25:38
Postat av: svar till Karin

Ja tiden går verkligen fort!

Igår var det min så att säga riktiga dag, dvs 8 dollar i timmen, yay! Men managern som bor på motellet är alltid omkring så ibland måste jag fråga om hjälp, vissa gäster är väldigt komplicerade!

Hur är familjen?

2009-09-24 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0