Update lägenhet


Vi åkte och tittade på den där studio-lägenheten i Hermosa beach. Jag har aldrig haft så roligt åt en lägenhet förrut.
Vi kom till en liten sidodörr som tydligen var dörren in. Vi gick in. Hamnade i badrummet. Då sprack det. Jag och Brandon kom på massa galna historier som kunnat hända om vi faktiskt bodde där. Jag menar, tänk om jag tar en dush och så hör jag dörren knacka utifrån eftersom Brandons vänner kommer över. Herregud. Brandon gillade dock att det var så nära stranden, han såg genast sina surfing-morgonar. Han sa att vi kunde sätta upp en skylt på dörren varje gång vi använde badrummet.
Någon vän kommer över. På dörren sitter en lapp "Pooping" (bajsar) "Please wait".
Jag lämnade skrattandes lägenheten.

Lägenhet numero 2 var riktigt nice.

Kolla:



Utifrån.



Kök.


Vardagsrummet. (sovrummet ser nästan likadant ut bara att det har garderob med).

 
Förvaringsutrymme i hall.         Badrum.

Det var helt OK. Och den ligger i början av Torrance, så det är cirka 20 min promenad till Redondo beach typ. Så om jag skulle behöva cykla hem efter jobbet sent på kvällen så behöver jag ju iaf inte cykla jättelångt. Och förhoppningsvis inte bli kidnappad eller så på vägen (ibland ser man bilder på kvinnor som blivit bortrövade som någon satt upp på lykstolparna och undrar om man sett dom).

Vi ska ansöka om denna lägenhet, men fortsätta leta ändå.

Nu slutar jag jobbet om 54 min yay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0