Trött

Jag börjar bli trött, vilket ju iofs är bra då jag måste lägga mig tidigt för att orka upp och jobba imorgon bitti.
Har precis ätit fisk. Jag tror det var flundra. Italienarna tackade för den goda laxen. Alessandro sa "I love salmon". Jag sa, ja lax är gott det med, vad tyckte du om flundran då? Haha!

Jag la flundrafile i en ungsform. Till det skivad zuccini, grön paprika, vitlök och körsbärstomater som en bädd över. Sedan olivolja och lite kryddor och hallonvalnöts-dressing. Den dressingen gjorde den vita flundran rosa, därmed förvirring för italienarna.

Betalade medlemsumman till en lägenhetssajt på internet idag med. Har massor av olika lägenheter jag har fått tillträde till nu som jag kan ringa på. Plus att man också via den sajten får rabatt på lite olika saker och flytthjälp och sådant. Åh vad jag tycker det ska bli skönt att flytta. Hoppas bara att vi hittar den absolut perfekta lägenheten, helst i Redondo beach. Vill inte bo för långt ifrån jobbet då jag senare kommer att ha kvällsskiften på motellet. OM de nu skulle ge mig jobbet efter träningsveckorna.

Ni kan få en bild på mitt hår efter färgningen imorgon istället, just nu vill jag bara gömma mig under täcket.
Sitter vid vårt köksbord just nu. Italienarna sitter i samma rum, fast i tvsoffan, de ser på nåt italienskt program på internet. Jag har absolut inget emot det eller så, bara att just nu är jag trött, vill bara ha det tyst och lugnt omkring mig.Och italienare är ju så högljuda haha! .Jag försöker få italienarna att hyra en bil eller nåt, för man kommer som sagt inte långt här utan bil, vilket resulterar i att de ofta är i lägenheten, vilket ju kanske inte är så hemskt roligt för dom när de är i L.A.

Förlåt. Inget sammanhängande inlägg detta inte. Jag skyller på tröttheten.
Godnatt om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0