Tjoho!

Har fortfarande träning på jobbet då jag inte kan pris+alla rummen utantill, herregud, detta är värre än värsta provet i skolan! Har träning till lördag, sedan ska managern besluta om jag får jobbet eller ej. Åh, jag sitter och råpluggar allt om motellet, hoppas hoppas att det ska gå bra. Saken är den att det inte är högsäsong så det är inte så mycket att göra, dvs jag får inte tillfälle att verkligen träna. Men men. Jag ska göra så gott jag kan och om jag nu ej skulle få jobbet, har jag åtminstone mitt jobbtillstånds-kort att jag kan känna mig fri att gå och söka jobb vart jag vill.
Så, jag är ändå ganska lugn. Detta är ju inte det enda jobbet i världen liksom. Plus att det är en erfarenhet i sig att få kritik och nedslag, vilket är bra det med. Jag försöker tänka positivt att "Jo men detta ska gå bra, klart att jag fixar detta jobb", men också tänker jag realistiskt. Det är 50 procent chans att jag ej får jobbet efter träningstiden och om så är fallet har jag ändå den möjligheten i huvudet så att det inte kommer som en chock.

Idag jobbade jag 07.00-15.00
Imorgon: 15.00-20.00
Torsdag: 07.00-15.00
Fredag: 15.00-20.00
Lördag: 07.00-15.00

Fast jag kommer förmodligen att få torsdag eller fredag ledigt, annars har jag kommit 7 dagar i sträck vilket är olagligt här.

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0