Stökig tillvaro

Det är stökigt i vårt rum och i mitt huvud. Känns som att hela tillvaron är stökig just nu.
Om mindre än en månad måste vi vara ute ur lägenheten eftersom vi sagt upp den då vår vän Dan som vi delar lägenhet med ska flytta hem till sin pappa för att kunna spara pengar till att resa.
Då Brandon ringde och sa upp den sa ägaren att han skulle börja visa lägenheten för uthyrning och att det förmodligen kommer att bli en del visningar av den då vi fortfarande bor här till 14 oktober.
Herregud. Orka med sånt då. Vi vet ju inte ens vart vi ska bo än och det är ju aldrig kul att behöva hyra något bara för att vi är desperata, "första bästa" är aldrig bäst.
Och till råga på allt måste vi fixa det sista med immigrationen och så har jag jobbet att tänka på, tänk om jag ej får det! Som ni hör, stökigt som sagt!
Och jag och Brandon har börjat prata om att vi nog borde börja packa lite smått redan nu. Kommer kännas tokigt att packa utan att veta vart man ska.

 
Ingen vacker syn, men så är det när allt är upp och ner.

Många tankar cirkulerar omkring i min skalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0