Spaghetti, Mama Mia!


Jag hann lägga mat i en lunchlåda och tur var väl det. Efter att jag sagt till italienarna att maten var klar vart den som inte talar engelska så mycket framme vid kastrullen och började servera mig och Alessandro och han själv. Och gu va han lastade på spaghetti på tallriken. När det inte var någon pasta kvar i kastrullen fick jag klämma in och nämna det att vi nog borde spara lite åt Brandon med. Alessandro fick översätta och så börjades det omorganiseras på tallrikarna.
Gott var det iaf.

Nu har jag precis ätit en snickers och känner att jag kanske borde börja med mitt nyttiga liv imorgon, låter som en jättebra ide tycker jag, yay! Samtidigt är det tråkigt med nyttiga liv, godis är gott! På fredag är jag ledig, funderar på en långpromenad utmed havet. Och så länge man motionerar lite, kan man faktiskt unna sig lite hit och dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0