Soundtrack

Jag älskar soundtrack till filmer och har alltid gjort. Musiken är en stor del av filmer och det är kul att upptäcka musik så.
Idag har jag suttit och lyssnat på soundtracket till filmen Juno, ätit bullar på konservburk (USA kommer aldrig att sluta förvåna mig) och druckit fetfri mjölk som italienarna alltid köper hem. Jämnar det ut onyttigheten med bullarma? Låt oss låtsas iaf. Jag har en jätteskön och lat ledig dag. Första gången på länge jag har kunnat njuta av ledighet och jag älskar det!

 
Introt till filmen Juno och denna låt, underbart. Sådan musik och början på
filmer är alltid ett bra tecken. Jag kallar det bekvämt, för det är en sådan
känsla jag får, att det kommer bli en bekväm och mysigt stund att titta på denna film, typ.

Ge mig tips på bra soundtracks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0