Sömnlös

Som ni märker har jag inte lyckats somna ännu. Kanske kan blogga mig trött? Eller njae, då blir det nog snarare att jag bloggar er trötta eftersom inget intressant händer just nu.

Såhär roligt har jag det:

 
Kletade på något nagellack som      Såhär blev resultatet av gårdagens färgning. 
jag hittade och tänkte att det kan    Kommer nog däremot att behöva göra det igen imorgon
ju vara bra att ha "fina" naglar när  eftersom jag hela tiden glömmer bort att jag nuförtiden har
man jobbar som receptionist på      långt hår och behöver 2 förpackningar.Bra att det var"köp 2
motell.                                          betala för en"-pris på det.

 
Mamma köpte detta vanilj-doftande  Fick denna "kudd-doft" i julklapp av
ljus när de var här. Jag lovade att    någon, om man sprayar lite på sin
tänka på min mamma varje gång     kudde ska man tydligen kunna somna
jag har det tänt, så nu tänker jag     lättare, det är nån aroma-grej typ.
på dig mamma.                              "Warm milk and honey". Låter mer gott än sömnigt.
                                                     Nu har jag iaf sprayat detta på min kudde och ska 
                                                     försöka sova igen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0