Ring på fingret

När jag kom till jobbet idag är tjejen som tränade mig där, hon hade morgonpasset.
Hon gjorde ALLT så att jag skulle se hennes ring på fingret. När jag upptäckte detta sprack hon " Han friade på stranden igår, PÅ KNÄ!". Åh vad glad man blir av sådan lycka. De ska ha barn i november, vilket också är hemskt spännande!
Jag berättade om "vår kanske framtida bostad" och så vart hon jätteglad för oss och så high5-ade vi och gav varann en kram och så mycket glädje har det inte vart i receptionen på motellet sedan jag började. Vilket är bra, för nu sitter jag här med ett leende på läpparna fastän det är så lite att göra på motellet en tisdag!

Om en stund ska jag festa med choklad och tvserier på datorn!
Och snälla snälla, håll tummarna för mig att jag inte får migrän ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0