Pust!

Vårt badrum och kök har aldrig varit så skinande som nu. Åh vad jag har putsat! Nu rinner det svett ner på pannan, tänk att inte ens ett antal fläktar är tillräckligt!

Nu ska jag värma matrester och göra vitlöksbröd (sådana små tillbehör gör att matresterna känns mycket trevligare )!

Ps: Nanny-jobbet verkar glida mig ur händerna, då hon frågade i ett mail om jag hade körkort (eftersom hon sa att hon läst min profil på nanny-hemsidan antog jag att hon också såg att jag inte har körkort för tillfället) och jag fick såklart svara nej det har jag inte och sens dess har jag inte fått några fler mail från henne. Hon kan väl åtminstone maila tillbaka och säga " Det var synd, jag behöver en nanny med körkort, tack ändå!", eller hur?
Eller så har hon helt enkelt vart superupptagen idag och inte hunnit svara på mitt mail. Jag hoppas såklart på alternativ 2.

Nåväl, imorgon blir det jag och cykeln som åker ut och lämnar flera cv:n på arbetsplatser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0